Nu ti-am zis ca...

Nu ţi-am zis că în dimineaţa asta m-a urmărit un gând frumos. Eram noi şi-o îmbrăţişare fierbinte. Şi m-am gândit la vocaţia femeii. La toată sensibilitatea, frumuseţea, tandreţea şi lucrurile pe care ea poate să le împărtăşească. Am momente în care mă întreb dacă puţinul pe care ţi-l ofer îţi este suficient. Şi-ţi dau tot ce adun în suflet. Iar tu primeşti bucuros tot ce se revarsă către tine.

Nu ţi-am zis nici că de câte ori mă gândesc la tine un zâmbet îmi divide faţa pe orizontală.

Când vezi că soarele îţi apare în faţă, întoarce-te încet, pentru că, de fapt, el răsare din spatele tău. Răsăritul stelelor e cu mult mai măreţ decât răsaritul soarelui. Am avut zile în care a trebuit să stau de vorba cu mine, şi m-am gândit că singurul mijloc de a găsi fericirea este s-o cauti in orice gest şi întamplare.

Niciodată nu m-am simţit mai iubită, mai fericită, mai nouă, mai deplină, mai puternică decât atunci când am găsit împlinirea în braţele tale. Dacă putem să vedem iubirea în jur, este pentru că noi insine o avem. Poţi vedea doar acel ceva pentru care ai ochi.

4 comentarii: